Începutul de toamnă aduce în Iaşi finalizarea unui proiect foarte bine primit de comunitatea de tineri amatori de sporturi extreme. Miercuri, 25 septembrie, ora 11.00, se redeschide Skate Park-ul din Parcul Expoziției din Iași. Inițiativa de modernizare a fost posibilă prin Fondul SKATE PARK, cu sprijinul financiar al Lidl, și a fost implementată de FUNDAȚIA COMUNITARĂ IAȘI, în parteneriat cu PRIMĂRIA MUNICIPIULUI IAȘI.
Noul parc cu rampe de skateboarding este rezultatul unei competiții de proiecte din anul 2018, în care designeri, arhitecți, artiști și pasionați de sporturi extreme și-au înscris soluțiile de modernizare a skate park-ului din Iași. În concurs au fost înscrise în total șapte idei, iar proiectul câștigător a fost semnat de echipa formată din arhitect Bogdan Rotaru și inginer Octavian Ianoș. Execuția lucrărilor a fost realizată de SC Lukama Construct SRL, iar dirigenția de șantier a fost asigurată de DANUBIC COMP.
„Pentru noi, la Lidl, este important să punem umărul și să contribuim la un viitor mai bun în comunitățile în care magazinele noastre sunt prezente. Prin finanțarea acestei inițiative îi încurajăm pe tinerii ieșeni care caută o formă de mișcare, de socializare și de exprimare prin skateboarding sau mersul pe role să-și urmeze pasiunea și să se bucure de cele mai bune condiții atunci când practică aceste sporturi”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Modernizarea Skate Park-ului este o investiție de peste 70.000 Euro și a presupus refacerea structurilor, reabilitarea sistemelor de împrejmuire și construirea unor rampe noi. Skate Park-ul poate fi folosit gratuit de toți cei care au vârsta minimă de 6 ani, accesul fiind asigurat doar cu respectarea tuturor regulilor de securitate, conduită și respect reciproc, menționate în regulamentul afișat la fața locului.
Municipalitatea ieșeană este asociată cu FUNDAȚIA COMUNITARĂ IAȘI din 29 noiembrie 2016, în acest sens fiind emisă și o Hotărâre de Consiliu Local. Acordul, care are o durată de cinci ani, vizează desfășurarea de programe de revitalizare urbană. Practic, Municipalitatea a pus la dispoziție terenul, iar FUNDAȚIA COMUNITARĂ IAȘI și LIDL și-au asumat finanțarea și monitorizarea efectuării lucrărilor.
Fundația Comunitară Iași îşi propune să aducă împreună oamenii care mişcă lucrurile şi lucrurile care merită mişcate, spre beneficiul întregii comunităţi, pentru transformarea Iaşului într-un oraş în care să fim mândri că locuim. Scopul Fundaţiei Comunitare Iaşi este construirea într-o manieră durabilă a unui viitor mai bun al Iaşului şi întregii regiuni, prin încurajarea bucuriei actului de a dona.
Pentru detalii suplimentare, vizitați: www.fundatiacomunitaraiasi.ro.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 28 de țări la nivel mondial. Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.