Ofertele pentru proiectarea și execuția lotului Grințieș – Pipirig (A8) pot fi depuse până la data de 5 martie 2025, termenul fiind prelungit de CNIR din cauza problemelor cu SEAP.
CNIR a anunțat că, din cauza disfuncționalităților SEAP, nu a putut oferi clarificări constructorilor interesați de lotul Grințieș – Pipirig (A8). Acest contract, estimat la 6,9 miliarde lei, prevede 46 de luni de lucrări, din care 16 pentru proiectare și 30 pentru execuție.
Proiectul este complex, incluzând tuneluri, viaducte, poduri și ample lucrări de excavare.
Din cei 31,5 kilometri ai lotului Grințieș – Pipirig (A8), aproximativ 20 sunt reprezentați de tuneluri și poduri. Sunt prevăzute 16 tuneluri, cel mai lung având 940 de metri, și 60 de poduri și viaducte, dintre care două depășesc 1.000 de metri lungime.
Citiți și Primăria Bălțați, sub amenințarea blocării conturilor
Cel mai lung pod, de 1.275 de metri, va traversa râul Bistrița și DN 15. Lotul 2B, situat în județul Neamț, va avea un nod rutier lângă Tulgheș (Grințieș), asigurând conexiunea cu lotul 2A, și o descărcare provizorie spre est, conectând cu lotul 2C (Pipirig – Vânători Neamț/Leghin).
Fii alături de noi pe Facebook