Salt Bank, primul neobank românesc, marchează primele 100 de zile de la lansare. Percepută drept lansarea anului pe piața bancară din România, Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile și peste 250.000 de utilizatori la 100 de zile pe piață. Ziua de vârf a fost 11 aprilie, când Salt Bank a atras nu mai puțin de 14.500 de clienți. Toate acestea se datorează multiplelor avantaje oferite clienților.
La nivel național, aproape jumătate dintre clienții Salt Bank provin din marile orașe din țară. 10.000 dintre aceștia sunt din Iași, iar 42% dintre aceștia au venituri ce depășesc 1.000 euro lunar. Cea mai mare parte, adică 84%, se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.
Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată ieșenilor: până pe 1 noiembrie, Salt Bank oferă în Iași 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt. Oferta se aplică pentru plăți mai mari de 100 de lei la POS în Iași, cu maxim 50 de lei cashback/card.
Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din sud-estul Europei.