Bătaie de joc la adresa României. Promovarea ţării la Târgul de turism de la New York, Statele Unite ale Americii, a fost făcută în faţa unei perdele negre, cu foi A4, parcă puse la uscat.
Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a plătit chiar 8.000 de dolari pentru toată această mascaradă care a adus o nouă pată pe obrazul României. Chiar dacă Ministerul a încercat să vină cu explicaţii legate de standul pus la dispoziţie de organizatori, prezentarea lamentabilă nu mai lasă loc de nicio interpretare. Reprezentanţii ministerului, dar şi cei ai consulatului de la New York, ar fi trebuit să fie mai inventivi, să arate într-adevăr ce înseamnă România, ce înseamnă Grădina Carpaţilor.
Atât ministrul Turismului, cât şi ceilalţi responsabili ar trebui să vină cu explicaţii mai pertinente. De ce standul României a fost atât de sărăcăcios?România merita o promovare mai bună. În calitate de reprezentant al statului român, rog oficialii Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului şi reprezentanţii Ambasadei României în Statele Unite ale Americii să formuleze puncte de vedere faţă de eşecul acestei promovări. Și ca simplu cetăţean al acestei ţări cred că este nevoie de explicaţie din partea celor care au ajuns la New York pentru a promova România. Imaginea noastră la cel mai mare târg de turism la nivel mondial ar fi trebuit să aibă alta.
Nu în acest mod atragem turişti, nu aşa reuşim să ne promovăm peste hotare. România a dat din nou cu piciorul unei şanse uriaşe de a se promova la nivel global, iar responsabilii acestui eşec trebuie traşi la răspundere.