Liceul Special „Moldova”, din Tg. Frumos, este unica școală din zona Moldovei care școlarizează elevi cu deficiență de vedere și nevăzători, urmând progama școlii de masă. Misiunea liceului este construirea unei comunități de învățare interactivă, în care elevi, părinți, profesori, colaboratori creăm un cadru prietenos și de încredere, unde fiecare dintre noi găsim calea spre reușită. Împreună explorăm încrederea, frumosul, starea de bine, experimentăm alegerile, învățăm despre lumea din jur, acționăm și ne comportăm moral inițiind proiecte în școală și în afara școlii.
Liceul Special “Moldova” continuă programul “Comunităţi Şcolare în Sinergie. Dezvoltare personală și profesională în tandem”, realizat în parteneriat cu ISJ Iași și cu alte școli partenere din județ și din țară, sâmbătă, 27 mai, începând cu ora 10.00, la sediul Asirys SuperTineri din Tg. Frumos.
Sâmbăta aceasta va avea loc cel de-al cincilea workshop din programul educaţional în derulare, în care vom aborda „Perspective psihoterapeutice, psihiatrice şi juridice în strategia şi practica schimbării în educație”.
Specialiştii invitați la acest eveniment sunt:
• Oana Dănilă, conferenţiar universitar doctor la UAIC Iaşi, Facultatea de Psihologie şi Ştiințele Educației şi psihoterapeut EFT ( terapie centrată pe emoţii).
• Luminiţa David, medic primar, şefa secţiei de psihiatrie pediatrică a Spitalului Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman”, Bârlad.
• Dan Burlacu şi Daniela Strungariu, avocaţi, reprezentanţi ai asociației „Justiţie pentru minori”, Iaşi.
Fiecare dintre invitații prezenţi va susține un atelier interactiv, bazându-se pe cazuistica diversă şi complexă, ce reiese din interacțiunea profesională zilnică cu copiii familiile şi şcoala.
Reamintim că acest program include 5 workshop-uri, derulate în perioada februarie-iunie 2023, pe teme variate (leadership educaţional, mentalitate deschisă în educație, noi paradigme educaționale, deprinderi ale profesorului eficace, elemente de psihiatrie pediatrică si psihoterapie) şi 9 vizite tematice în şcoli de succes din județ şi din țară, cu scopul de a pune în relație oamenii din comunitatea școlară cu lideri educaționale, pentru a învăța paradigme educaționale moderne care să crească calitatea actului educațional.