Ce surpriză a avut un vasluian care a cumpărat un televizor cu 400 de lei de Black Friday.
Un bărbat din Huși a avut parte de o surpriză neplăcută când a deschis un colet ce conținea televizorul achiziționat de Black Friday. Acesta a fost șocat să descopere că plasma era deteriorată, având un colț spart.
După o lună de discuții, i s-a comunicat că, pentru a beneficia de repararea produsului, trebuie să achite din nou.
Potrivit VremeaNouă.ro, bărbatul din Huşi şi-a achiziţionat cu 414 lei un televizor de la o companie cunoscută de electrocasnice, cu ocazia ofertelor de Black Friday din luna noiembrie. Coletul i-a ajuns rapid, însă nu l-a desfăcut decât după zile. Nu mare i-a fost mirarea când a văzut că plasma este spartă într-un colţ. A contactat reprezentanţii firmei, care i-au transmis că produsul trebuie returnat, iar banii îi vor fi rambursaţi.
După o lună de mesaje şi apeluri telefonice, bărbatul nu a mai fost tratat cu aceeaşi amabilitate de reprezentanţii companiei. Acestuia i s-a transmis că dacă îşi doreşte înapoi televizorul funcţional trebuie să plătească din nou 414 lei.
Vasluianul a atras atenţia asupra faptului că, în special în perioadele aglomerate, curierii, sau chiar şi angajaţii unui magazin, din repezeală, ar putea deteriora produsele compandate, care trebuie verificate îndată ce ajung la cumpărător.
Citiți și Tineri din Vlădeni băgați în arest după ce au dat foc la niște baloți de paie
„Nu este vorba decât de suma de 414 lei, prețul televizorului plus transportul. Dar te simți batjocorit. Pentru că primesc un produs stricat de la ei, că se și vede, le-am trimis exact video, foto, când se vede clar cum l-a primit, dar sunt dus cu vorba vreo lună de zile, după care mi se spune că mai trebuie să dau 399 lei dacă vreau televizor, căci altfel mi-l trimit înapoi pe cel stricat. Nu vă mai spun că a fost nevoie de zeci de telefoane, în sine.
M-am gândit că poate pentru mine nu contează, dar dacă era o familie necăjită, care nu a avut posibilitatea decât să ia acest televizor micuț. Și poate că a făcut economii, ca să aibă acel lucru. Cum să fii tu ditamai compania și să nu îți asumi că ai dat omului, care ți-a plătit pe loc, cu cardul, ca semn de încredere, un produs stricat, restituindu-i banii sau un produs bun în loc? Dar le-am spus că nu mai vreau nici produsul stricat, să și-l țină acolo. Vreau ca oamenii să știe să verifice pe loc produsul, ca să nu pățească așa ca mine. Nu-mi mai trebuie nici bani, nici nimic”, a mărturisit vasluianul după incidentul neplăcut.
Fii alături de noi pe Facebook