O femeie de 63 de ani, din municipiul Botoșani, a fost sunată de un fals funcționar bancar care a anunțat-o că i s-a aprobat creditul solicitat. Aceasta a negat că ar fi cerut un credit, astfel i s-a spus că cel mai probabil este vorba despre o „fraudă” și că au nevoie de datele personale și bancare pentru demersurile necesare raportării presupusei „fraude” și pentru a recupera eventualele sume pierdute.
Vedeți și https://iasitvlife.ro/moldova/doi-copii-pierduti-in-aceeasi-zi-si-in-acelasi-judet/
Astfel, victima a fost convinsă să contracteze un împrumut în valoare de peste 90.000 de lei și să remită suma către apelant în conturi pe care acesta i le-a comunicat.
Întrucât bancomatul s-a blocat, victima nu a reușit să remită toată suma, ci doar jumătate. A doua zi după acest incident, deoarece apelantul insista ca toată suma sa fie trimisă către acesta, victima a realizat ca ceva este în neregulă și a sesizat poliția.
Fii alături de noi pe Facebook!