David Game College introduce un sistem educațional bazat pe IA și realitate virtuală.
David Game College din Londra a stârnit controverse majore anunțând că, începând cu 23 septembrie, va înlocui complet profesorii cu inteligență artificială (IA) și realitate virtuală într-unul dintre cursurile sale de secundară. Elevii cu vârste între 15 și 17 ani vor urma un curriculum adaptat de un sistem IA, care personalizează lecțiile în funcție de nevoile și abilitățile fiecărui student, oferind suport în timp real pentru a depăși dificultățile.
Conform La Vanguardia, deși nu vor fi profesori tradiționali, elevii vor avea „tutori de învățare” – adulți care vor supraveghea comportamentul și vor oferi asistență, dacă este necesar. Colegiul, cunoscut pentru rezultatele sale academice excelente și legăturile cu universități de prestigiu precum Oxford și Cambridge, justifică această schimbare prin precizia tehnologiei în evaluarea progresului și adaptarea lecțiilor la ritmul individual al fiecăruia.
Programul va include materii de bază, cum ar fi matematică, engleză, biologie, chimie și fizică, și opționale, precum informatică, geografie și istorie. Criticii, precum Chris McGovern, directorul campaniei „Pentru o educație reală”, argumentează că deschiderea către tehnologie poate duce la o „desumanizare” a procesului educațional, subliniind că educația implică și transmiterea valorilor umane, aspect pe care mașinile nu îl pot înlocui.
Vedeți și DEZBATEREA ZILEI / NEUROȘTIINȚA SI INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ
Costul anual al cursului va fi de 32.000 de euro, destinat tinerilor care caută o alternativă la școala tradițională sau celor educați acasă. Dezbaterile asupra echilibrului între tehnologie și educația tradițională continuă, cu organizații precum UNESCO subliniind că tehnologia ar trebui să fie un sprijin și nu un înlocuitor al interacțiunii umane esențiale în educație.