242 de elevi de la Școala Gimnazială Gorban au primit rechizite la început de an școlar
124 de ghiozdane echipate cu rechizite, caiete și materiale de scris pentru alți 118 elevi și multe jucării pentru micuții de la grădiniță au fost donate de către Asociația ACVO în prima zi de școală. Proiectul ”Școala începe cu ACVO” a continuat anul acesta la Școala Gimnazială Gorban, cu promisiunea respectată de a dărui rechizite tuturor copiilor din cele trei structuri.
Ghiozdanele pline cu rechizite, de la penare, caiete și pixuri, la aquarele, blocuri de desen și lipici, au fost găsite pe banci de toți elevii claselor primare din Școala Gimnazială Gorban, elevii claselor gimnaziale au primit pachete cu caiete și instrumente de scris, iar spre cele patru grădinițe s-au îndreptat jucării și materiale didactice.
Proiectul ”Școala începe cu ACVO” a împlinit patru ani, timp în care au primit ghiozdane cu rechizite elevii de la Școala Gimnazială ”Ion Hăulică” Ipatele, Școala Gimnazială Sirețel, structurile Humosu și Berezlogi, Școala Gimnazială Șcheia și Școala Gimnazială Gorban.
”Punem educația copiilor pe primul loc încă de la înființarea Asociației ACVO, iar aceasta este doar una dintre acțiunile prin care ne dorim să oferim accesul la învățătură copiilor ai căror familii nu au posibilitatea financiară de a le cumpăra tot ce este necesar pentru începerea anului școlar. Atunci când vedem bucuria de pe chipurile elevilor, ale părinților și ale profesorilor știm că am mai făcut un pas pentru a construi acel viitor pe care ni-l dorim cu toții, cu acces la carte pentru toți copiii”, a precizat Cristina Munteanu, Directorul Executiv al Asociației ACVO.
Asociația ACVO a fost înființată de către compania ApaVital, la începutul anului 2018, pentru a da viață proiectelor sale de responsabilitate socială și de implicare în comunitate.
Câteva dintre temele importante din agenda pe care asociația și-a propus-o sunt dezvoltarea urbană, protecția sustenabilă a mediului, spiritul civic și spiritul de colaborare între oameni, evoluția personală și autocunoașterea.