Bere, bani și chiar marijuana oferă statele și companiile din Statele Unite, în încercarea de a ademeni oamenii sceptici să se vaccineze împotriva coronavirusului, scrie Financial Times.
Deși Statele Unite continuă să administreze milioane de vaccinuri pe zi, accentul s-a mutat de la vaccinarea în masă la persoanele care sunt reticente în a se vaccina. SUA este îngrijorată că se vor dezvolta noi tulpini ale virusului, iar majoritatea populației nu va fi imunizată.
Pentru a combate scepticismul vaccinării, companiile și oficialii locali și de stat au conceput modalități atrăgătoare de a atrage atenția celor neinoculați:
- Luni, statul Maryland a anunțat că va distribui 100 de dolari angajaților de stat complet vaccinați și îi va penaliza pe cei care refuză să își administreze rapelul.
- În New Jersey, rezidenții cu vârsta peste 21 de ani care primesc prima doză de vaccin în luna mai își pot duce cardul de vaccinare la una dintre cele 13 fabrici de bere participante și pot câștiga o bere gratuită ca parte a unui program al statului.
- În orașul Detroit, oricine conduce pe cineva să-și facă vaccinul poate primi un card de debit preplătit de 50 de dolari.
- Amazon oferă muncitorilor din prima linie complet vaccinați 80 de dolari.
- Unele companii americane utilizează promoțiile de vaccinare ca instrument de marketing pentru a atrage clienții în moduri neconvenționale. Greenhouse of Walled Lake, un dispensar de marijuana din Michigan, oferă „iarbă în schimbul vaccinului”. De la lansare în februarie, farmacia a distribuit peste 25.000 de țigări cu marijuana pre-rulate, potrivit directorului executiv Jerry Millen.
Mai multe informații aici.