În această perioadă, oamenii sunt speriaţi şi le este greu să lucreze de acasă. Andrei Pitiş este de părere că în ajutorul lor pot veni companiile de training, care să le ofere angajaţilor soluţii de managing from home.
„Cel mai important lucru este factorul uman, iar cu toată avalanşa de ştiri care seamănă panică şi frică, este mult mai greu de lucrat de acasă, mai ales în aceste condiţii. Aici, o companie de training poate să ofere nişte soluţii foarte bune de managing from home, panic-management. ”
Andrei Pitiş crede în creşterea sectorului IT chiar şi în perioada de criză, potrivit mediafax.ro
Deoarece s-a început un proces de digitalizare forţată a companiilor, pe viitor, ca să se evite o nouă situaţie de criză, businessurile vor dori să fie din ce în ce mai puţin dependente de un spaţiu fizic şi vor vrea să îşi uşureze procesul de muncă prin digitalizare.
„Trebuie să luăm în considerare că o mare parte din piaţa IT este externă. Companiile vor continua procesul de digitalizare. O mulţime de companii s-au digitalizat forţat şi ele vor continua acest trend, deoarece dintr-o dată acest pericol este foarte clar, se poate întâmpla din nou undeva pe viitor, într-un an, 10, 15. Atunci companiile vor dori să fie mult mai puţin dependente de un spaţiu fizic, vor vrea să aibă cât mai mult datele în cloud, astfel încât costurile să fie variabile, să nu aibă nişte costuri cu echipamente care să fie fixe . Toate acestea se întâmplă prin tehnologie.”
El mai preconizează o creştere a cererii de IT-işti deoarece este nevoie de oameni în e-commerce şi în gaming. Pentru ambele se creează joburi pentru care nu ai nevoie de o calificare academică de specialitate.
Investitorul Andrei Pitiş consideră că după criză, este important ca cei care au fost cei mai afectaţi, să se conserve pe un timp cât mai mare, ca să poată să funcţioneze în continuare. Businessurile trebuie să caute soluţii alternative de funcţionare, aşa cum restaurantele fac livrări la domiciliu.