Lidl a intrat pe piaţă oficial în 2011, iar peste 80% din cele 1.800 de produse de la raft sunt marcă proprie, prezent local cu o reţea de circa 250 de magazine.
Compania a ajuns la finalul anului trecut la 351 de furnizori locali, cu 9,7% mai mult decât în 2017. Acești furnizori aprovizionează tot sortimentul magazinelor, inclusiv produsele sezoniere sau temporare.
În ceea ce priveşte sortimentul permanent, la finalul anului trecut exista o listă de 276 de furnizori locali, cu 8,2% mai mulţi ca în 2017, conform unui raport al companiei.
Se va lărgi sortimentul de produse „made in Romania“ din Lidl
Reprezentanții companiei au lansat şi un brand propriu – Cămara Noastră – sub care listează doar produse „made in Romania“. Totodată, Lidl anunţă că va lărgi sortimentul de produse marcă proprie fabricate în România, sub care acum se dezvoltă mezeluri şi preparate din carne, brânzeturi, conserve şi dulciuri.
Deşi are un număr tot mai mare de produse româneşti la raft, conform oficialilor companiei, majoritatea articolelor Lidl vin din import, acesta fiind modelul de business al nemţilor.
De altfel, şi o mică parte a produselor „made in Romania“ ajung peste graniţe în alte magazine Lidl, este vorba de un export de 30 mil. euro.
Mai multe informații aici.