Costul dezvoltării brandului și a semnalizării în noul terminal și în T3 a fost de 142,5 mii lei.
Conducerea Aeroportului Iași a prezentat astăzi un nou brand a terminalului aerian, într-un eveniment care precede inaugurarea oficială a noului terminal de pasageri. Terminalul T4 a fost inaugurat pe 23 ianuarie la Iași.
La evenimentul desfășurat la Aeroportul Iași au fost prezenți toți liderii Consiliului Județean, inclusiv șefii Direcțiilor din cadrul administrației județului, dar niciun reprezentant al primăriei Iașiului.
George Nisioiu, directorul companiei de branding Innerpride, a realizat o prezentare detaliată despre crearea brandului Aeroportului Internațional Iași, inclusiv întreaga simbolistică de pe panourile indicatoare din interiorul T4. Dezvoltarea brandului și a întregii semnalizări (logo-ul și simbolurile de informare/orientare în noul terminal de pasageri și ulterior în T3) a costat 142,5 mii de lei, cu un contract semnat vara trecută.
Citiți și Ce posturi sunt scoase la concurs la Aeroportul Iași
Aeroportul Internațional Iași este al doilea ca mărime din țară, după cel de la Otopeni, având o suprafață construită de aproximativ 32.000 de metri pătrați. Proiectul de construcție a celui de-al patrulea terminal al Aeroportului Internațional Iași a fost finanțat din fonduri europene și a avut o valoare de 90 de milioane de euro. Din această sumă, 15% a fost asigurat din contribuția bugetului de stat.
Mai multe amănunte, la Jurnalul INFORMATIV de la ora 19.00.