Kosarom, unul dintre marii producători din industria cărnii din România împlinește 30 de ani de activitate, timp în care numele său a devenit sinonim cu excelența calității. Una din primele firme privatizate din industria alimentară din România,datând încă din timpurile fostei întreprinderi de industrializare a cărnii, Kosarom este astăzi lider regional în rândul societăţilor producătoare de carne şi preparate din carne cu o cota de piață în continuă ascensiune.
„La 30 de ani de la înființare, privim în urmă cu mândrie și înainte cu încredere și curaj. Suntem o companie care are deja rădăcini adânci, ancorată în tradiția românească dar receptivă la toate standardele tehnologice de la nivelul Uniunii Europene si nu numai, atât ale prezentului cât și viitorului. De la început ne-am propus nu doar să fim lideri, ci lideri în calitate. Cu pasiune, atenție la detalii, investiții importante și având alături oamenii potriviți, putem spune astăzi că am reușit.” a declarat (fondatorul grupului de firme Kosarom, Neculai Apostol).
Grupul de firme construit în jurul Kosarom Pașcani cuprinde astăzi și companiile Avi-Top și Suinprod. Deoarece avem ca prioritate managementul pentru calitate, ne asigurăm din fermele proprii materia primă, avand astfel un control total încă de la nutreţurile pentru animale.
Totodată anul 2021 sau al 30-lea An, nu este doar anul în care schimbam prefixul, este anul care evidențiază cel mai bine munca unor generații întregi de oameni ce au facut din Kosarom un producator de încredere, un brand care comunică transparent și sincer cu partenerii săi, este un brand ce pune pe masa consumatorilor gustul adevarat de carne proaspată și bună.
Produsele companiei sunt comercializate atât în țară prin rețeaua de magazine proprii sau magazine partenere cât și la export, în toată comunitatea europeană prin intermediul partenerilor noștri externi.
Rețeaua de magazine proprii s-a extins permanent, în ultimul an ajungând la 27 de magazine iar pentru următoarea perioadă compania plănuiește deschiderea a încă două locații premium în Iași.
Planurile investiționale pe urmatorul an se ridică la câteva zeci de milioane de euro prin care ne dorim consolidarea poziției în piață, dezvoltarea unor noi game sortimentale dar și lansarea unei imagini noi la nivel de ambalaje și etichete.
Pentru a marca împlinirea a trei decenii în care Kosarom a devenit unul dintre brandurile 100% românești cunoscute de toți românii, compania pregătește un calendar de acțiuni aniversare pe măsura importanței acestei borne atinse de companie, sub deviza
De 30 de ani împreună. Nu vor lipsi concursurile și surprizele care se adresează clienților, angajaților și colaboratorilor fideli, care în mod natural, fac parte din această sărbătoare.