Acţiunile Facebook au scăzut cu aproximativ 20% (aproape 200 de miliarde de dolari) după ce compania americană a anunţat o creştere sub aşteptări a reclamelor dar şi că, pentru prima oară în istorie, a pierdut utilizatori.
În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de la 1,93 miliarde de utilizatori în trimestrul anterior. Este pentru prima oară când, trimestrial, numărul de utilizatori Facebook scade, realatează news.ro. Aplicaţia Facebook a pierdut în ultimele trei luni un milion de utilizatori activi zilnic, în Statele Unite – regiune în care câştigă cei mai mulţi bani din reclame. Acesta este un semnal îngrijorător pentru investitori.
Explicaţiile lui Mark Zuckerberg pentru „eşecul” Facebook
Mark Zuckerberg spune că problema derivă din dificultatea platformelor companiei în a atrage tineri şi din concurenţa creată de TikTok pe zona de short form video. Reels este produsul Meta cu cea mai mare creştere, însă, se pare, nu şi suficientă.
Acţiunile Facebook au scăzut cu peste 20% după anunţ
Meta a avut un profit de 40 de miliarde de dolari anul trecut, însă, Reality Labs a început să piardă bani, prin investiţiile în metavers şi AV/VR. Această divizie a pierdut 10,2 miliarde de dolari anul trecut la venituri de 2,3 miliarde de dolari. După anunţ, acţiunile Facebook au scăzut cu mai bine de 20 de procente, echivalentul a 200 de miliarde de dolari.