Există copii care au o singură pereche de încălțăminte, există copii care nu au ghete de iarnă, care poartă aceeași pereche de teniși perioade lungi de timp. Proiectul tinde spre a ajuta pe copii cu posibilități speciale prin oferirea papuceilor noi-nouți. Împreună putem să pășim alături de ei spre o lume împlinită.
Colegiul Sfântul Nicolae din Iași împreună cu spălătoria ecologică H2O Clean Iași vor demara o campanie caritabilă ce are ca obiectiv ajutorarea copilașilor fără posibilități materiale din satele aflate în apropierea orașului Iași prin dăruirea unor hăinuțe, papucei și jucării curate pe o perioadă de 5 luni (10 februarie – 10 iunie 2020).
Scopul activități noastre îl constituie conștientizarea faptului că orice bun material, în special hainele sau perechile de încălțăminte, dar și jucăriile pot deveni importante în viața copilașilor ce nu își permit cumpărarea lor și deplasarea sau integrarea lor în comunitate depind de existența acestor lucruri.
Ce puteți face pentru a ajuta? E simplu! Veniți la spălătoria H2O Clean din CUG și puteți lăsa obiectele menționate mai sus. De asemenea, dacă ați dat o comandă online pentru spălarea hainelor sau covoarelor la H2O Clean Iași, puteți să lăsați curierului hăinuțele pe care doriți să le donați.
Așteptările și procesele campaniei sunt următoarele:
- În fiecare lună să existe haine, papucei și jucării specifice copilașilor (vârsta cuprinsă între 3-16 ani);
- Pregătirea a două cutii speciale de depozitare a produselor primite, respectiv una pentru haine, și una pentru încălțăminte, de asemenea va exista și o cutie extra în cazul primirii unor jucării;
- Redirecționarea pachetelor (ce vor conține haine, încălțăminte și jucării curățate și spălate în mod gratuit de spălătoria H2O Clean) la sfârșitul fiecărei luni către beneficiarii identificați;
- Impactul postărilor să fie pe măsură, astfel să dăm un plus de motivație ca oamenii să nu arunce lucrurile uzate, sau considerate vechi și să le lase în cadrul spălătoriei H20 Clean din CUG pentru a fi dăruite celor aflați în nevoie;
- Transparența campaniei prin realizarea unor fotografii cu beneficiarii proiectului.