Space Hero, o echipă de producție din SUA care se pretinde a fi „prima companie media spațială”, spune că și-a asigurat un loc într-o misiune SpaceX 2023 la Stația Spațială Internațională, relatează Deadline, potrivit playtech.ro
Câștigătorul va petrece zece zile la bordul stației, alături de astronauți reali. E aproape ca o vacanță, dar în spațiu și fără să plătească sume imense de bani ca să reușească așa ceva.
Astfel, concurenții vor trebui să treacă printr-o serie de provocări pentru a-și testa „forța fizică, mentală și emoțională, calități care sunt esențiale pentru un astronaut în spațiu”, potrivit Deadline.
Apoi, un episod către sfârșitul seriei va permite publicului din întreaga lume să voteze concurentul pe care doresc să-l trimită în spațiu, pe un loc la bordul unui modul SpaceX Dragon. Showul va urmări apoi călătoria lor către ISS.
Șederea lor pe ISS timp de zece zile, alături de astronauții profesioniști care trăiesc pe orbita Pământului, va fi ceva inedit cu siguranță. Showul se va încheia cu întoarcerea lor pe Pământ. Compania Space Hero este în prezent în discuții cu NASA pentru un potențial parteneriat cu privire la inițiativele STEM la bordul ISS.
„Vedem lumea schimbându-se în fața ochilor noștri”, a declarat creatorul proiectului Thomas Reemer pentru Deadline. „În vremuri ca acestea, dorim să ne uităm la oameni din motivele corecte, așa că este timpul să ne uităm între noi pentru a găsi eroii care vor inspira un viitor luminos”, completează acesta.
De fapt, nu este prima încercare a unei televiziuni să facă un asemenea reality show. O emisiune mai veche, la sfârșitul anilor 1990, a fost inițial numită „Destination: Mir” – stația spațială a Uniunii Sovietice care a funcționat din 1986 până în 2001. Dar a trebuit schimbată în „Destination: Space”, după ce Rusia și-a desființat stația spațială. Rușii nu au pus niciodată pe nimeni pe orbită în acest timp.