Cei care au cumpărat produse de la IKEA, trebuie să le aducă înapoi. Compania suedeză a decis să retragă de pe raft mai multe produse. Conducerea a precizat că siguranța clienților este primordială. Așa că va exista o rambursare integrală pentru prețul produselor cu probleme.
Clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA trebuie să le aducă înapoi și vor primi banii de la orice magazin al companiei. Nici măcar nu este nevoie de o dovadă a achiziției, cum ar fi un bon fiscal, a mai precizat Ikea.
Cei care au cumpărat produse de la IKEA, trebuie să le aducă înapoi. Care sunt aceste produse
”IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească. Și să contacteze IKEA pentru rambursare integrală.
Siguranța reprezintă o prioritate pentru IKEA și, de aceea, luăm măsuri de precauție și retragem de pe piață farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, întrucât acestea se pot sparge și pot cauza arsuri daca au un conținut fierbinte.
Toate produsele noastre sunt testate și respectă standardele și legislația aplicabile. În ciuda acestui fapt, am primit sesizări privind spargerea produselor menționate.
Produsele HEROISK și TALRIKA pot fi returnate la orice magazin IKEA, iar clienților li se va restitui suma integrală plătită pentru produs.
Nu este necesară nicio dovadă a achiziției, cum ar fi bonul fiscal.
IKEA își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație.”, a anunțat compania marți pe Facebook.