Creatorii de conținut de pe YouTube obțin bani din reclamele pe care Google le plasează în clipurile lor. Câștigul este condiționat de mai mulți factori.
Banii pe care îi obțin influencerii din activitatea lor de pe YouTube depind de cât de specializat este conținutul și de țara în care este urmărit, dar mai ales de numărul de vizualizări.
Dacă un material postat pe YouTube atinge un milion de vizualizări, acesta îi poate aduce autorului o sumă de cinci cifre (în dolari), potrivit Insider.
Shelby Church, o tânără din Statele Unite care postează materiale din domeniul tehnologiei, a câștigat 30.000 de dolari cu un video despre un program de livrări oferit companiilor de către Amazon. Clipul său a atins 1,8 milioane de vizualizări, iar rata de câștig la 1.000 de vizualizări este relativ mare fiindcă are un conținut de nișă.
Canalele de YouTube dedicate afacerilor, finanțelor personale și tehnologiei tind să aducă venituri mai mari pentru fiecare vizualizare.
Sursă: stirileprotv.ro
Citește și: Timp de o săptămână, Iașul va deveni Capitala Geodeziei din România!