Casa Auto anunță lansarea în Iași a noului concept de showroom MAR20x, care redefinește experiența clienților Mercedes-Benz. MAR20x este un spațiu modern și inovator, care combină elemente digitale și interactive cu un design elegant și funcțional, într-o interacțiune personală și personalizată.
Arhitectura, elementele media și procesele din showroom sunt regândite, redesenate și integrate ca parte a unui concept unitar. Împreună definesc cea mai bună calitate a mediului în care sunt primiți clienții, procese cursive și noi standarde de consultanță.
Arhitectura showroom-ului Mercedes-Benz exprimă dinamism, agilitate și ospitalitate. Sistemele media și tehnologiile mobile integrate ajută consultanții să explice aspectele tehnice ale produselor pentru o abordare orientată către client și o experiență unică.
Formatul modular permite flexibilitate în alegerea locurilor de consultanță, pentru vânzare sau servicii. În noua abordare a echipei de vânzări, consultanții au un rol redefinit pentru a personaliza mai mult interacțiunea cu fiecare client. Iar recepția proactivă cu Star Assistant întâmpină clienții cu rolul de a-i pune în legătură cu consultantul potrivit nevoilor lor.
„Conceptul de lux se schimbă, iar Mercedes-Benz este în avangarda acestuia și a evoluției auto. Tehnologia și interacțiunea primesc un rol central pentru a permite clienților să se bucure de o experiență elevată. Noul concept de showroom Mercedes-Benz și execuția sa, inclusiv participarea personalului de consultanță, sunt extraordinare și definesc schimbarea pentru prezent și viitor”, a declarat Bogdan Toporaș Pițigoi, Președinte Casa Auto Iași și Tester Grup.
„Ne bucurăm că am reușit prin Casa Auto Iași și alături de Mercedes-Benz să redefinim viziunea și arhitectura serviciilor auto pentru Iași într-un moment special pentru noi. Grupul Tester, din care face parte și Casa Auto, împlinește 30 de ani de antreprenoriat, inovație și contribuție în comunitate. Ne propunem ca pentru următorii 30 de ani să rămânem cel mai mare, cel mai important și cel mai dinamic contribuitor al industriei auto din regiune și principala opțiune în alegerea unui automobil”, a completat Bogdan Toporaș Pițigoi.
“Celebrăm astăzi, alături de partenerii de la Casa Auto Iași, lansarea celui mai nou dealership MAR20x, primul din estul României. Împreună am construit povestea de succes a brandului Mercedes-Benz în comunitatea locală, iar acest moment marchează un nou pas important în demersul nostru de a eleva experiența clienților noștri. Cu facilități de ultimă oră și dedicare pentru nevoile celor care ne trec pragul, noul concept MAR20x este încă un mod în care redefinim excelența în auto și creăm o experiență de retail luxuriantă“, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Noul showroom Mercedes-Benz, redesenat integral pentru a încapsula noul concept de experiență și interacțiune, include o zonă de consultanță amenajată pentru a facilita discuțiile particulare cu fiecare client, cu arii semi-publice sau complet private.
Modelele Mercedes-Benz sunt expuse într-un nou mediu modern, fiecare având un spațiu dedicat de 34 metri pătrați, completat de un ecran media principal. Predarea autovehiculelor are loc într-o zonă asistată de elemente media pentru modelele noi, rulate sau pentru test drive. Showroom-ul este completat de un spațiu alocat prezentării accesoriilor tehnice, jantelor și pieselor, cu gondole și vitrine.