Funcționarii Primăriei sunt obligați să răspundă la telefon cu amabilitate, sub sancțiunea unor eventuale măsuri disciplinare. În plus, aceștia au la dispoziție un ghid care îi învață cum să se comporte în interacțiunile cu contribuabilii.
Primarul Mihai Chirica a emis o dispoziţie prin care se impune ca angajaţii primăriei, precum şi cei din instituţiile subordonate Primăriei Municipiului Iaşi, să aibă un comportament amabil în conversaţiile telefonice cu cetăţenii.
Angajații au fost instruiți să răspundă politicos la apelurile cetățenilor și să se prezinte cu numele complet, funcția și departamentul din care fac parte.
În plus, aceștia să îi încurajeze pe cetățeni să le comunice cu ce probleme să îi pot ajuta.
Citiți și A supraviețuit după ce a căzut într-o fântână adâncă de 20 de metri
Documentul stabilește că acești angajați, funcționari publici și alți angajați din alte instituții subordonate primăriei trebuie să rezolve problemele oamenilor care sună, oferindu-le răspunsuri prompte, clare și ușor de înțeles. Orice răspuns nepoliticos va fi considerat abatere disciplinară și va fi cercetat disciplinar.
Fii alături de noi pe Facebook pentru a fi primul informat!