Consiliul Judeţean a fost de acord cu creşterea organigramei cu 50 la sută, adică de la 152 la 220 de posturi. Extinderea schemei de personal se face în perspectiva intrării în funcţiune a noului terminal de pasageri.
Joburile nou create şi pentru ocuparea cărora urmează să fie organizate concursuri sunt: şef serviciu şi trei inspectori de specialitate pentru noul serviciu de Investiţii, Finanţare şi Achiziţii, doi jurişti, doi economişti, funcţionar administrativ la Compartimentul Secretariat Registratură-Arhivare, inspectori de specialitate la Compartimentul Conformare şi Managementul Calităţii (două posturi), inspector resurse umane (un post), un şef de birou pentru departamentul de marketing, opt agenţi de securitate, asistent medical, patru şoferi pentru autospecialele aerogării, 10 posturi de muncitor în servicii de trafic aerian şi un post de însoţitor pentru persoane cu mobilitate redusă, cinci agenţi de informaţii pentru noul compartiment de asistenţă pentru pasageri, doi ingineri de sistem şi un tehnician IT, inginer mecanic, muncitori calificaţi cu permis de conducere etc.
Cu cinci ani în urmă, când director general era Cătălin Bulgariu, organigrama Aeroportului număra 151 de posturi, la un grafic de 1,25 milioane de pasageri. În 2014, în vremea mandatului lui Marius Bodea, erau 96 de angajaţi, traficul acelui an fiind de numai 273 de mii de pasageri, de aproximativ opt ori mai puţini faţă de estimarea pe anul în curs, scrie ziaruldeiasi.ro.