Marca AfterHills se vinde la licitație. Brandul sub care s-a organizat la Iași, timp de trei ani, cel mai mare festival de muzică din regiunea Moldovei, are un preț de pornire de 400.000 de lei (fără TVA).
Iar marți, 20 septembrie, marca ce a reunit pe dealurile Dobrovățului sute de mii de spectatori și artiști e oferită pentru a treia oară spre vânzare, după ce la licitațiile precedente nu s-a înscris niciun posibil cumpărător.
În mai 2019, Ziarul Financiar anunța că “Festivalul Afterhills din Iaşi, ajuns la a treia ediţie, îşi schimbă formatul şi ţinteşte 200.000 de vizitatori după o investiţie de 3 milioane de euro”, iar în septembrie organizatorii aveau deja bilanțurile: peste 15.000 de participanți în fiecare zi, “cu un vârf de 22.000 de oameni îndrăgostiți de muzică și distracție în ziua de 25 august, în primul weekend”. Evenimentul – unul aparte pentru România, s-a desfășurat în două weekenduri consecutive, iar biletele pentru 2020 erau deja puse în vânzare.
Primul an de pandemie,2020, a pus punct evenimentelor cu public în România, iar cel de-al doilea an de pandemie a pus punct activității societății SC BIBERLAND VICTORY S.R.L, organizatoarea festivalului.
Firma și-a declarat falimentul în mai 2021, iar în luna următoare Tribunalul Iași constata “dizolvarea societăţii debitoare şi ridica acesteia dreptul de administrare”.
Administrarea societății care a adus muzica pe dealurile din Dobrovăț trecea din mâinile celor doi acționari, George Acasandrei (79% acțiuni) și Victor Mândric (21%), în mâinile unui lichidator judiciar, căruia i-au fost fixate mai multe termene, pentru diverse etape din procesul de lichidare a societății.
“În temeiul art. 39 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă , dispune deschiderea de către lichidatorul judiciar a unui cont bancar la o unitate bancară de pe raza municipiului Iaşi, în care se vor depune toate sumele de bani obţinute din lichidare şi din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii”, au decis judecătorii în acest caz.
Procesul de faliment deschis la Tribunal încă nu s-a încheiat, următorul termen fixat fiind pentru data de 19 octombrie. Între timp, lichidatorul, Victoria Puiu, continuă procedurile, pentru a obține bani din lichidarea societății.
Contactat de Ziarul de Iași, Victor Mândric a fost surprins de informația că brandul lansat de el și de George Acasandrei e scos la vânzare, iar cel din urmă a subliniat că administrarea SC BIBERLAND VICTORY S.R.L nu mai este în mâinile lor, fără alte comentarii despre brand.
“Marca individuală, combinată, constând în denumirea AFTERHILLS și a elementului figurativ identificat în Decizia de admitere la înregistrare nr. M 2017 00653 emisă în data de 26.06.2017 de către Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci, pentru clasele de produse și servicii nr. CI:41: Educație, instruire, divertisment, activități sportive și culturale aparținând BIBERLAND VICTORY S.R.L Pretul de pornire al licitaţiei este la 40% faţă de preţul înscris în raportul de evaluare, respectiv 400.000 lei (exclusiv TVA)” – așa sună anunțul de vânzare a AfterHills.
Citiți mai multe pe ziaruldeiasi.ro