O vânzătoare din orașul Roman a lansat un apel neobișnuit pe rețelele sociale: încearcă să localizeze o clientă pentru a-i înapoia o sumă de bani plătită în exces la o tranzacție.
Femeia a observat că a primit 100 de lei în plus față de prețul produsului și a decis să apeleze la ajutorul internetului.
”Bună seara, doamna care a cumpărat cratița cu capac din Piața Mare, din Potcoavă, vă rog reveniți de duminică până miercuri pentru că mi-ați dat cu 100 de lei mai mult! Mulțumesc!”, se arată într-un mesaj postat în Orașul Roman, un grup public de Facebook cu peste 70.000 de membri.
Gestul său de onestitate a fost rapid apreciat de public, strângând numeroase aprecieri și distribuiri. Comentatorii au lăudat-o pe vânzătoare, subliniind că astfel de fapte dovedesc că integritatea încă mai există.
Citiți și Potra, localizat și prins în Dubai. Se pregătește extrădarea complicele lui Georgescu
”Mai există și oameni cu caracter”, scrie un participant la discuție, în timp ce un altul remarcă: ”Ce frumos, ce frumos, bravo om onest!”.
Fii alături de noi pe Facebook

