CTP intenționează să înlocuiască și să mărească numărul de validatoare disponibile în autobuze și tramvaie.
Compania a demarat deja un proces de achiziție în acest scop, cu o valoare a contractului ce depășește 1,5 milioane lei.
În paralel, CTP are în desfășurare o altă licitație importantă, vizând lucrări de întreținere și reabilitare a căilor de rulare pentru tramvaie, cu un buget de 6,5 milioane lei.
200 de validatoare a titlurilor de călătorie vor fi cumpărate
„Validatoarele achiziționate le vor înlocui pe cele cu imprimantă matricială și vor fi suplimentate astfel încât, la fiecare ușă a mijlocului de transport, călătorul să poată valida cardul bancar sau de transport. Acestea trebuie să se integreze, fără costuri suplimentare din partea CTP Iași, în sistemul de e-ticketing existent”, se arată în caietul de sarcini, scrie ZDI.
Pentru a garanta securitatea datelor cardurilor bancare, CTP solicită ca noile validatoare să fie identice cu modelele deja utilizate.
Pentru a facilita tranziția la plata electronică, CTP va înlocui validatoarele actuale cu unele duale. Astfel, de la 1 septembrie, plata călătoriilor în mijloacele de transport în comun se va face exclusiv cu cardul de transport sau cu cardul bancar.
Decizia de a renunța la tichetele de hârtie a fost comunicată de CTP încă de la începutul anului. Compania promite că, tot de la 1 septembrie, validarea cardurilor va fi extrem de ușoară, deoarece la fiecare ușă a autobuzelor și tramvaielor va exista un validator dual.
Citiți și Impactul furtunii în Iași: Probleme majore înregistrate în diverse locații
Termenul limită pentru depunerea ofertelor la licitație este 5 august, procedura fiind gestionată prin sistemul electronic de achiziții publice.
Fii alături de noi pe Facebook

