130 de influenceri cooptați de compania Kensington Communication, angajată de PNL și care s-a folosit de platforma FameUp, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidențiale, o campanie intitulată ”Echilibru și Verticalitate”, cu haștagul #EchilibrușiVerticalitate, scrie hotnews.ro.
Vedeți și Suntem ”campioni” la amenzi rutiere, dar și la accidente
Documentul desecretizat de CSAT în 5 decembrie arată faptul că această campanie, #EchilibrușiVerticalitate, a fost una politică, făcută pentru Călin Georgescu. „Inițiatorii au prezentat persoanelor implicate metode de evitare a detecției elementelor de conținut care nu respectă politicile platformei Tik Tok”, se notează în documentul CSAT.
I-au făcut campanie și lui Ciucă
În urma întrebărilor siteului de investigații Snoop, firma Kensington, angajată de liberali, a recunoscut că această campanie a fost plătită de PNL, dar susține că a fost parte a ceea ce a lucrat „la comanda Partidului Național Liberal, o serie de brief-uri, destinate unor campanii de conștientizare a opiniei publice”. Firma PNL susține că s-a schimbat numele campaniei, fără voia sa sau a partidului. Astfel, firma livrase numele campaniei #echilibrusiseriozitate, „acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în #echilibrusiverticalitate”.
Aceeași firmă a făcut, tot pentru PNL, haștagul ”#prezidențiale2024”, care a apărut alături de ”Echilibru și verticalitate”. Cu exact aceeași platformă a fost realizată campania de TikTok pentru cartea președintelui PNL de la acea oră, Nicolae Ciucă.
Fii alături de noi pe Facebook