dm drogerie markt pune accentul pe sănătatea femeilor în acest început de vară, cu o abordare modernă asupra a ceea ce înseamnă sănătatea și frumusețea: de la interior la exterior. “Campania de sănătate” propune o abordare holistică a tuturor aspectelor sănătății femeii, dinspre emoțional și mental, spre fizic și frumusețe. Inițiativa se bazează pe educație, informare și sprijin oferit de specialiști.
Startul campaniei de sănătateimplică mediul online, magazinele dm drogerie markt, dar și o caravană a sănătății ce cuprinde șapte orașe importante din România. Campania va reuni medici, psihologi, specialiști și creatori de conținut din mediul online care transmit, pe toate mediile, că bunăstarea mentală și fizică a unei femei nu mai este un subiect tabu, ci unul aflat în prim plan.
Teme precum sănătatea fizică, sănătatea vieții sexuale, bunăstarea mentală și body positivity, sustenabilitatea și alimentația, și nu în ultimul rând frumusețea, urmează să fie abordate în cadrul campaniei, dar și în cadrul Caravanei Sănătății. Abordarea holistică a tuturor factorilor care pot rezuma sănătatea femeii este un concept nou, ambițios, care propune nu doar o privire de ansamblu asupra sănătății, ci una care se concentrează pe fiecare aspect care creează sănătatea femeilor.
Caravana Sănătății by dm, un roadshow pentru sănătate
Sănătatea femeilor nu este un singur subiect, ci un ansamblu de subiecte care e nevoie să fie discutate pentru a deveni unmod de viață. dm drogerie markt a înțeles foarte bine acest lucru și deschide discuțiile în șapte orașe din România prin intermediul unui roadshow care va pune comunitatea față în față cu specialiștii și cu sfaturile de care au nevoie, în cadrul unor discuții tematice și a consultanței de specialitate.
Caravana Sănătății by dm se va desfășura în București (24-25 iunie), Constanța (26-27 iunie), Brașov (29-30 iunie), Timișoara (1-2 iulie), Cluj-Napoca (5-6 iulie), Oradea (8-9 iulie) și Iași (11-12 iulie). În paralel, creatori de conținut cunoscuți, ambasadori de brand dm, vor colabora cu dm sub egida “My body, myflow” pentru a împărtăși experiențele lor legate de sănătatea feminină.
Mai mult pentru comunitatea dm drogerie markt
Campania de sănătate a dm drogerie markt reprezintă modalitatea în care compania vrea să ofere mai mult comunității care a primit cu interes și căldură fiecare inițiativă de acest fel.
dm își propune să aducă în prim-plan importanța sănătății femeilor și modurile prin care sănătatea și starea de bine poate fi îmbunătățită în fiecare zi, iar campania de sănătate reprezintă angajamentul companiei în susținerea acestora. Caravana Sănătății by dm reprezintă un act ferm de a sprijini comunitatea în îmbunătățirea calității vieții prin intermediul produselor, informațiilor oferite de specialiști și a consultanței de specialitate.
Mai mult, pentru a crește gradul de conștientizare, dm drogerie markt implică și magazinele sale în campanie. Astfel, cumpărătorii pot înscrie bonurile de la cumpărăturile făcute în drogheriile dm pe un website dedicat pentru a câștiga goodiebags cu produse.
Angajamentul dm drogerie markt pentru comunitate
Astfel de campanii au făcut mereu parte din modul în care dm drogerie markt a oferit înapoi comunității, compania alocând atât timp, cât și resurse proprii pentru a contribui la creșterea comunității din care face parte. Anual, dm aduce idei noi care au ca scop îmbunătățirea sau schimbarea unor perspective.
Prin campania de sănătate dm își propune să educe și să ajute femeile din România, și pentru a aduce schimbare în felul în care femeile fac o prioritate din subiectul sănătății, din toate cele trei puncte de vedere: fizic, mental și social, marcând astfel un pas spre schimbare.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 15 ani, timp în care a evoluat constant și a venit cu schimbări și îmbunătățiri. Compania este în continuă expansiune, cu peste 1500 de angajați și peste 130 de magazine active.
sursa comunicat dm drogerie markt