Pe drumul național 17, în zona Ilișești, asfaltarea se face direct pe un strat de noroi cu o grosime de 10-15 centimetri, conform monitorulsv.ro. Este vorba de curba din zona bisericii unde se execută lucrări de consolidare de mai multe luni de zile.
Cei care se ocupă de această lucrare sunt muncitorii firmei Geiger, ei demarând procedurile de asfaltare a drumului, pe sensul de venire spre municipiul Suceava. Problema este că asfaltarea se face direct pe un strat de noroi cu o grosime de 10-15 centimetri, adică acolo unde gradul de compactare este aproape inexistent.
Oamenii care coordonează lucrarea în teren spun că este ceva provizoriu și că dacă va fi cazul vor reface operațiunea de asfaltare. Autotrenurile încercau cu greu să iasă din zona de noroi după ce descărcau încărcătura.
Pentru a ajunge pe asfaltul de pe celălalt sens de mers, autotrenurile treceau peste asfaltul proaspăt turnat și au creat adevărate ”brazde”. Acolo unde asfaltul era turnat și ”compactat” crăpăturile erau ca pe un câmp pe timp de secetă, iar toate aceste lucrări se derulau la o temperatură de zero grade, iar la sol este posibil să fi fost chiar mai scăzută.
Citește mai departe pe monitorulsv.ro.